It is currently Thu Sep 09, 2010 10:50 am

All times are UTC [ DST ]

Page 1 of 1 [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Sabam Sanctie beleid ...
PostPosted: Mon Aug 24, 2009 8:13 am 
Site Admin

http://www.sabam.be/website/data/tariffs/Nieuw%20sanctiebeleid%20_tekst_website.pdf

Man man man ... ze hebben een nieuw sanctie beleid ... lees het zelf maar eens ... ik snap niet dat zo een dingen gewoon kunnen en mogen. RONDUIT SCHANDALIG. Is er dan niemand in de politiek die hier echt effe ingrijpt ... 40 procent bijrekenen als zij vinden dat het onvolledig is of omdat ge geen dossier indient ... ik gebruik creative commons muziek waarom moet ik dan een dossier in dienen ... en gaan ze mij dan 40 procent van 0 euro bijtellen en rappelkosten aanrekenen of zo.

Echt ik hoop echt en dat meen ik dat er eens een hoop mensen echt de Belgen houding van wij slikken wel ... even langs zich neer leggen en het lef hebben om desnoods gegroepeerd zoals hier iets te doen tegen dit soort praktijken want dit is echt cultureel en zeker sociocultureel niet te verantwoorden!

Ik vraag mij ook steeds meer af ... is dit nu echt een manier van werken waar artiesten achter staan? Zo ja ... wel dan doen ze maar ... ik koop niks meer als ik weet dat ze aangesloten zijn bij Sabam.

Profile  

Page 1 of 1 [ 1 post ] 

All times are UTC [ DST ]